Sunday, November 22, 2009

LaGu2 KeSukAaN AkuQ++

bencinta idop ini . ku ingin kamu . akal pk ku hnya kamu . siang malam trmimpi-mimpi . pagi ptang trcari-cari .tiap saat trnanti-nanti . enkau msih tiada disisi . cinta ini chenta gila . cinta yg membawa dlam khayalan dan halusinasi . aku masih cinta dan rindu saat bercanda di malam indah . semua ito hanya sisa-sisa . ku petik gitar akustik ini dan nyanyi lagu untukmu . ku hadiahn putihnya lukisan kpadamu . ku juga berikan bibir merahku .aku hanya merasakan nikmat sementara dan aku hanya cela . kaw la mawar khayalan dan aku hanya pari-pari di bawah angin . ku juga bgai kucing hitam yg tak dihiraukan tapi aku tetap mnungu mu wlaupun cinta ini membunuhku . dan wlaupun aku ini kekasih yg ta diangap dan bila aku suda tiada jganlah slalu mngalah . dan sbenarnya kta ada di dalam bumi yg berevolusi . ambilah dugaan ini sbagai roket untuk ke bulan . aku ucapkan slamat tngal dunia krana tanpamu aku mati .

No comments:

Post a Comment